Samhörighetsdagen

Hej sötnosar! Blir ett sent första inlägg idag, men har haft fullt upp!

Tänkte först berätta om skoldagen. Tanken var att jag skulle stanna hemma, men fick inte det för min kära mor. Men jag fick byta grupp ialla fall, så jag fick vara med Madde och Melissa, Puh! Först hade vi pardans, vilket visade sig vara ganska kul. Fick dansa Bugg, Foxtrott, Rock och Vals. Efter det skulle vi igentligen boxas, men det blev inställt, så jag madde och melissa gick upp på berget och satte oss i solen en stund. Efter det var det lunch och sen sista aktiviteten. Och den var Självförsvar. Fick lära oss hur man kommer ur olika grepp som en Våldtäcksman troligen skulle kunna göra.

Berättar om resten av dagen lite senare:) Puuspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0