Segt!

J*vla internet! Segan som inni!  Segt internet+En trött Sara = Katastrof!
Jag lovar, om jag inte får upp internet och jag är så trött som jag är nu kan jag få Ryck! Ibland slänger jag iväg mobilen in i väggen, och ibland kan jag skrika, fast bara om jag är själv hemma, haha!

Nej, nu ska jag inte skrämma er allt för mycket, jag är en snäll tjej! haha

Dagen har som sagt bestått av Disney film och trevligt sällskap i form av Madde och Melissa. Vi köpte B&J - Phish Food, den var riktigt god! Och filmerna vi tittade på var Skönheten och Odjuret och första Lejonkungen filmen. Vi skulle ha tittat på Andra också, men det blev inte så... Sen tittade vi på gamla bilder och tittade på lite klipp på Youtube.

Sen åkte dom hem runt...9 halv 10 tror jag. Och så satte jag mig coh skrev på Svenskan.

Men nu svider mina ögon av trötthet, så jag ska gå och göra mig iordning och redan ska jag läsa lite Kemi inna jag somnar. Så GodNatt och SovSött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0