Silvershampoo?

Har funderat ett tag på om Silvershampoo vore något för mig. Jag har ju blont hår, men det är mer gul-blont och och vill ha mer vit-blont hår. Det blir ju liksom aldrig så som jag vill att det ska bli när jag bleker. Så jag läste lite om silvershampoo (hade ingen aning om vad det var!) Och läste att det var typ som blekning fast mer som shampoo (obviously) och att det gör att man får mer platinablont hår. Jag vill ju inte vara så extrem som typ Kissi och Desiree, men lite mer platina vore ju inte fel ;)

Är det någon av er som har använt silvershampoo, och vill berätta? Är det skit ? Eller är det det bästa som finns för blont hår? :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Silvershampoo är jätte bra:)kan verkligen rekomendera det. jag har använt mig av ett som heter white ice(??) tror jag och det fungerar verkligen. Men silvershampoo bleker inte, utan det tar bort gula toner och gör så det ser mer kallare ut. Och du säger att du aldrig får riktigt som du vill ha, och det var samma för mig förut då jag blekte mitt själv(nu vet jag ju inte om du gör det) men sen när jag gjorde det hos frisören fick jag det där blond/vita håret ist för blond/gula:)

2009-05-06 @ 13:29:42
URL: http://allaslillaidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0