Skövde!

Hej sötnosar! Kom hem från Skövde för ett tag sen, så jag sitter och dricker lite cola och tittar på tv :)

Dagen var lyckad, trots att jag inte hittade en jeansjacka... Men jag hittade ialla fall lite andra saker (bilder längre ner).
Dagen började med skola, blev äntligen klar med min kjol i syslöjden, fast fick inte ta med den hem idag. Sen körde vi paintboll på idrotten, ganska kul och efter det fick vi fika på engelska lektionen :)

Sen blev det att åka in till Skövde med Madde och Melissa! Det blev både mat och glass inne på donken, och fina kläder från Gina<3  (Blev tyvärr inte heller skjortsen i inlägget innan, de fanns inte i min stl, och kjolen passade jag inte i)

Orkar inte berätta så mycket mer nu, så Puussspuuuss<3

Bilder:

På bussen<3


Doonken<3


myströja<3

<3

babyrosa linne<3

Jeansleggins<3

köpte även en välbehövd foundation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0