Spex-kort!

På torsdag är det dags för Spexkort för alla nior!

Våran klass har bestämmt oss för att vi ska vara vad vi vill...Inte riktigt vad jag ville, men det ville tydligen lite mer än halva klassen, så jag måste leva med det.

Så nu har jag tänkt länge på vad jag skulle kunna tänka mig att vara, och jag tror att jag har bestämmt mig för att vara en riktig fjortis! haha, jag vet, jag har världens bästa fantasi!

Men jag tror madde skulle vara något liknande, så jag blir inte det enda ialla fall. Så jag tänkte mig extrem sidbena, rufsigt och hårsprejjat hår, jättebrun foundation, idomin-läppar, sträck i ansiktet och en liten "nos". Haha! Fast sen vet jag inte vad jag ska ha för kläder, men jag får prata med tjejerna imorrn, och se vad dom tycker :)


min inspiration ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0