The End

Så var det sista avsnittet av The Secret life of the American teenager slut. Grymt tråkigt! Eller jag tror ialla fall att det är slut...Barnet är ju fött och sånt. Så ja, det är nog tyvärr slut!  Menmen, avsnitten finns ju troligen på Youtube, så där kan jag kolla när jag vill, woho!

Men undertiden som jag har tittat på tv har jag faktiskt läst Kemi, och jag läste en bra stund ute i solen förut också. Men jag ska läsa igenom alla mina anteckningar några gånger innan jag går och lägger mig, känner mig fortfarande jättenervös!
Aja, får hoppas på det bästa imorrn, Så önska mig lycka till!

Nu ska jag titta på Project runway också, så jag bloggar mer imorrn. Puusspuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0