tråkigt!

Jag har tråkigt!

Jag sitter själv hemma och längtar till klockan ska bli 3, men jag tror jag ska kolla med flickorna om vi inte kan mötas tidigare, orkar inte vänta en hel timma till!

Visserligen har jag inte kommit igång med pluggandet än, hehe, men jag har räknat ut att om jag sätter mig med det ny direkt, så kan vi mötas halv 3 istället, också kan jag plugga mer ikväll, det är ju endå inget bra på tv på Söndagkvällar!

Ja, så får det nog bli, får bara hoppas att Madde och Melissa kan möta mig vid halv istället, annars får jag försöka stå ut en timma till!

Men nu ska jag sätta på
Eh Eh med Lady Gaga, Riktigt skön låt, känns sådär sommrig liksom, och ta fram Kemi-boken en stund. Puuspuuuss



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att höra :D

joh det är fint !

2009-05-24 @ 14:33:38
URL: http://blondinjennie.blogg.se/
Postat av: *C U I T E L I N N E A*

tack för kommentaren!



fortsätt gärna läsa och kommentera min blogg!! <33

2009-05-24 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0