Uttråkad!

Argh! Jag är så himla uttråkad så det finns inte!

Har legat ute i solen i typ en timma sen jag kom hem, och då märkte jag att jag hade blivit ganska röd om armarna, så det var bara att gå in och hoppas att det skulle lägga sig ganska fort. Men jag vågade inte vara ute mer efter det, man vill ju inte bränna sig det första man gör i Maj liksom!

Så jag gick upp på mitt rum och satte på datan, och nu sitter jag här fortfarande. Som tur är kommer min morbror och småkusiner och ska grilla med oss, så det kommer bli kul. Mina småkusiner Hanna och Hugo är ju så söta! Man vill bara äta upp dem, haha.

Så jag ska snart gå ner och hjälpa till med det sista. Puuspuuuss<3

BTW. Jag fick den tröjan jag lånade av Madde igår, och den är perfect! En helt vanlig svart luvtröja från ONLY.  Så Tack Bästavän<3

Kommentarer
Postat av: Madde

varsågod bästis :D hihi

2009-05-01 @ 21:50:45
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0