Hemma

GodEftermiddag i Stugorna!

Nu sitter jag i mitt ostädade rum och lyssnar på Julmusik, just nu är det Jingle Bells :D


Snart ska jag iväg till orkestern, och efter det får ska jag till Tidningen, och då får vi reda på vem som blir Stans Lucia. Jag är...100% säker på att de inte blir jag, så jag är inte speciellt nervös. Tyvärr får jag inte säga vem som blir det sen innan det har varit i Tidningen...Feel the pain! eller inte.

Sen måste jag plugga det roligaste ämnet som finns...Religion! Woho, jag äger verkligen på't, så jag känner att jag kommer få MVG på provet på fredag  :D (hoppas ni märker sarkasmen)

Menmen, nu har jag inget annat roligt att skriva...PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0