I'm up!

Jag är vaken! Eller, jag har varit vaken sen 10, men iaf :)

Jag är faktiskt inte så lättetrött, trotts att jag låg uppe till 2 på natten och chattade med My! Gosh! Båda var hur trötta som helst, så jag vet inte vad vi pratade om, haha! Men det var väldigt,väldigt trevligt :D

Idag då? Jo, om ca en timma ska jag möta upp Madde, också ska vi åka till Skövde för att gå på bio :) Vi ska se This is it, ni vet Michael Jackson bion? Ska bli jättekul, hoppas verkligen att den är bra. Efter det ska vi gå lite på stan innan vi tar bussen hem igen :)  Jag längtar

Men nu måste jag fixa mitt hår. Det är helt fucked up! Även om jag duschade igår ser det jätteflötigt ut :( Aja, jag hittar väl på något, annars får jag ha på mig mössa ;)  PUSS



bild från igår natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0