GodNatt!

Nu ska jag göra mig iordning för sängen faktiskt =) Tidigt I know!

Men såhär är det;

Imorrn måste jag gå upp ca 7,15, för My och Melissa kommer till mig kl 8, så ska vi göra oss iordning för Danstävlingen. Danstävlingen ägen rum i stan, och vi tre ska tävla i disco. Jag ska bara tävla i singel, och My och Melissa ska även tävla tsm i par :)
Detta blir min tredje tävling, så jag är ju inte någon van tävlare precis, hehe :P  Men jag ska göra mitt bästa och ha kul! =)

Sen ska vi möta Linn ungeför kl.10, för då börjar tävlingen, fast med Street då, så då ska vi titta på det :)

Så nu förstår ni att jag måste somna tidigt va? Shit....Jag är NERVÖS! Usch, haha. Men det känns som att det kommer gå bra endå, kanske inte kommer på pallplats eller nåt, men det är en speciell känsla att vara med på en danstävling.

Så godNatt alla söta Läsare! Wish me luck tomorrow! ^^  PUSS



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: ja visst är dem D:

2009-09-25 @ 22:28:52
URL: http://haidis.se/
Postat av: L i N A .

det menar du inte! ^^ skit bra är han !



Allt bra ? ;D

2009-09-25 @ 22:30:29
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: photonerden

Fin blogg :D! Har du haft en bra fredag =) ?



Kolla gärna in min blogg som handlar om en 14årig kille som har drömmen att stå framför och backom kameran.



Ha det bra!

2009-09-25 @ 22:38:38
URL: http://photonerden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0