Ny mobil på G!

Woho! På tisdag nästa vecka åker jag och pappa till Skövde/Elgiganten och köper en ny mobil! Den jag har nu är nästan helt paj nu! Otroligt störande då skärmen släcks och bilden "delar sig" när man skriver sms...Fattar ni att jag blir arg och slänger den i golvet ibland? haha

Men iaf. Det blir även denna gång en Samsung, även om jag från en början inte hade tänkt köpa en Samsung ever again! Men när jag kollade runt på Elgiganten i Jnkp. hittade jag en som heter Samsung Beat DJ. Den verkade bra, touch skärm, 3.2 kamera, oval form och sen finns det så man kan scratcha sin musik, ni vet så DJ's gör :) Verkar jättekul, hihi. Nu får jag bara hoppas att den är så bra som den verkar och att Touch-skärmen inte är allt för jobbig när jag ska skriva sms, (som jag gör rätt ofta).

Om det är någon som har den så får ni gärna skriva vad ni tycker! :)



Kommentarer
Postat av: Madde

Snygg! :D

2009-09-09 @ 21:14:51
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0