Plugg

Sitter just nu och tittar på The City och pluggar franska. Har nog lärt mig glosorna, så nu ska jag bara översätta en text, och jag har ju ett bra lexikon, så det ska nog gå bra :)

Min födelsedag har varit helt okej. På eftermiddagen åkte vi till min kusin som gifte sig igår, för hon och hennes man skulle ha Presentöppning. Så vi tittade på alla presenter hon fick och fikade. Väldigt mysigt. Fick ju inga presenter där, och det är ju ganska självklart, dom har ju gift sig, hehe.

Men nu är min födelsedag snart slut, och även helgen! Usch, vill inte ha skola! Men på hoppas denna veckan går fort, för på fredag ska jag ha min Sweet 16 med mina närmaste vänner :) Ska bli jättemysigt<3


Men nu ska jag äta lite, PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0