Sjuk

Usch, är sjuk idag! Har ont i halsen och hostar, så jag kan ha blivit smittat av min bror, som hade halsfluss förra veckan :( JAG VILL INTE.  Men jag brukar inte bli långvarigt sjuk, så förhoppningsvis kommer det bli bättre tills imorrn.

Men jag har iaf sovit en stund nu på morgonen, och ska snart borsta tänderna och sätta upp håret. Vill verkligen inte fixa mig idag, så det blir mjukisbyxor, Hannah Montana- tröja och antingen flätor eller en bulle rätt upp :) SuperMysigt.

Men även om jag är sjuk måste jag plugga. Märkte att jag inte har räknat färdigt mina matte sidor, och sen måste jag räkna det som vi kommer räkna idag! Också har jag franska, som egentligen ska va till idag, men om jag har otur måste jag kanske göra det på onsdag ist! Också måste jag spela kom jag på nu...BLÄ!

Men jag ska även mysa idag, så jag ska sätta på Twilight, göra iordning te och ta en tårtbit som blev kvar igåg ^^ Det är det bästa med att va sjuk, man Får tjocka sig, för då mår man bättre :)


Men vi hörs nog i eftermiddag nån gång! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0