This is NOT my day!!

ÅÅAAH! Shit va jag är på dåligt humör nu! ;o  Skolan gick skit, trött som fn, det gick inte att sätta på webcameran, så det blev inget Dagens outfit och min mobil kommer itne förän imorrn! Argh! Vill ha den nuu, är så jvla trött på min!

Fanfanfanfanfan...Don't mess with me right now, or I'll mess you up...Kanske inte, men de känns som att jag ska börja gråta för ingenting. Som när mamma sa att det blev morotssoppa ikväll. Så det lät nåt sånt här;

- Jaha, ska du göra morotssoppa...
- Ja.
- Men jag gillar ju inte det...
- Men den är ju mixad.
- Ja, men jag gillar ju inte smaken...! (börjar bli irriterad nu)
- Men du kanske gör det idag? :)
- Eh...skulle inte tro de -.-
- Ne, men då får du väl äta yougurt eller nåt.
(tänker) "JAG VILL FAN INTE HA NÅN JVLA YOUGURT! JAG VILL HA RIKTIG MAT! :@"

Ne, humöret är som sagt inte på topp idag...Hoppas det är bättre imorrn, för då har jag sovmorgon och sen ska jag ju hämta mobilen :) Tyvärr går jag till 4, men om man tänker såhär; Jag börjar 1,5 timma senare än vanligt, så då kan man ju säga att jag går lika länge som om jag skulle gå till halv 3! Det är ju ganska bra :)
Och sen ska jag nog gå in på Simons och köpa några filmer, såg att dom sålde 2 för 99, och jag har ju 200 kr presentkort,

Aja, ska forsätta tjura lite nu, och sen ska jag försöka bli gladare till ikväll. PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, såg inte att det stod "tänker" så jag trodde att du hade skrikit så till din mamma, jag bah, wtf!? haha XD

2009-09-16 @ 18:08:07
URL: http://maaddeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0