13 oktober

Hej allihopa! Haft en bra dag? :)

Själv har jag haft det helt OK. Skolan gick fort, hade endast tre lektioner, skönt! Sen lämnade jag in mina nya skor på lagning (visar dom när jag fått hem dom igen) och sen var jag och mamma och kollade på väggtexter. Blev en som det står "It's a wonderful life" på. Väldigt fin faktiskt :)

Sen åkte vi hem, och då var det bara att sätta sig direkt vid skolböckerna och plugga. Har Naturkunskapsprov på fredag, och det känns väl inte så jättebra än, men det får jag ändra på!

Har inget mer att berätta nu, så...jag bloggar väl mer ikväll istället, för nu ropar böckerna på mig!

Berätta gärna om er dag! :) ♥



hittade en härlig bild från förra sommaren!
vill tillbaka ♥

Kommentarer
Postat av: madde

sv: tack så mycket :D

2010-10-13 @ 17:57:17
URL: http://madeleinefredriksson.blogg.se/
Postat av: madde

SOMMAR :D

2010-10-13 @ 18:04:58
URL: http://madeleinefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0