Duschad

Sitter nyduschad och bloggar lite. Borde egentligen gå upp och torka håret, så jag kan gå och lägga mig sen, men jag måste ju tänka på mina trogna läsare, höhö skämt å sido.

Yogan gick jättebra, tycker faktiskt att alla ska prova det någon gång i sitt liv, det är väldigt avslappnande. Jag hade själv lite "fördommar" mot yoga, som att det var flummigt och lite töntigt. Men efter att ha gått två gånger så är jag nästan såld! Man känner sig så skönt trött efteråt, man blir inte svettig och det känns ändå att man tränar hårt :)

Så nu vill jag att alla som läser detta anmäler sig till yoga (om ni har någon yoga-klass där ni bor!) :D

Neh, nu måste jag torka håret och sen gå och lägga mig! Vi hörs i skolan imorrn. Nattinatti ♥

Kommentarer
Postat av: madde

yoga... ppft! då får vi gå tillsammans nån gång :D

2010-10-12 @ 22:56:05
URL: http://madeleinefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0