Ny header

Så! Nu har ja fixat en ny header.

Eftersom jag inte har Photoshop fick jag använda mig av Word...Så det blev inget flashigt, men det spelar väll ingen roll? eller? Kanske måste kolla runt om det är någon annan som kan fixa en åt mig?   hm....

Vi säger såhär, om du fixar designer/Headers (gratis) så skriv en liten kommentar :)

Sitter ialla fall och väntar på att mamma ska bli färdig med sina bullar, så ska vi åka och kolla på "väggtexter" till mitt ny-tapetserade rum! Så får hoppas att det finns något bra, vill ju inte ha något för seriöst, som typ "Carpe Diem", det är ju ändå ett tonårsrum ;)

Så, nu lät det som att hon var färdig! Skriver lite senare.

Köss på räva! (höhö)



Update: hepp, vi åkte aldrig och kollade på väggtexter. Vi hade tydligen ingen bil, och jag orkade inte cykla dit(a)

Förresten, syns den nya headern? Eller gjorde jag nåt fel när jag la in den?

Kommentarer
Postat av: madde

nepp, den syns :D

2010-10-12 @ 18:53:13
URL: http://madeleinefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0